ATC-maailmoissa on tullu vietettyä taas aikaa. Ensimmäinen setti meni kulkee teemalla 'Rock ATC'. Jälleen kerran löytyi Nightwish lyyrikoista täydellinen teema näille väkerryksille. Skannauksen laatu on jokseenkin kelvotonta, mutta kortit ovat jo matkalla iso meren toiselle puolelle, joten uusintaskannausta on turha odottaa... Tekstinä toimii siis 'lead me away to dreamer's hideaway'. Pätkä tämän hetkisestä lempparibiisistäni .

1081435.jpg

This is what I made for 'Rock ATC swap' held at Swap- Bot. I didn't have to think twice about the theme since the line 'lead me away to dramer's hideaway' from my current favourite Nightwish song inspired me more than enough :) These are already travelling to their owners.

*****

Seuraava teema kulkee nimnellä postimerkit. Löysin tuossa muinoin kirpparilta sikahalvalla pussillisen kuningatatren profiileja. Niitä taisi olla kutakuinkin 400 - 500 kappaletta. Riittänee muutamaan projektiin. Tässä se ihan ensimmäinen niistä ...

1081438.jpg

This is the 1st set of I made for the Postage stamp ATC swap at Swap-Bot. I found a bag of used Queen stamps at the drift store a while ago and this was the perfect project to start playing with them.

Toinen setti postimerkki ATC swappiin. Joulu alkaa olla jo pelottavan lähellä, joten eiköhän sitä sovi jo pikkuhiljaa totutella teemaan...

1081434.jpg

The 2nd set for the Postage stam ATC with the Christams theme. Holidays are approaching soon so I guess it's time to start taking it seriously :)

******

Siivellisiä sydämiä - teemalla mennään tässä. Idea oli jotenkin hakusessa, joten kaikki versiot näyttävät aikalailla samanlaisilta. Swap-Botin kautta löytyi tämäkin vaihto.

1081600.jpg

1081456.jpg

'Hearts with wings' themed ATCs for another Swap-Bot swap.

*****

Halloweenin aikaan piti alkaa leikkimään Painajainen ennen joulua -teemalla. Nämäkin matkustivat vaihtoon. Ensimmäinen ikinä itse piirtämäni kortti on tässä setissä... Huh. Kakkoskortin teksti on 'a journey of a thousand miles'.

1081601.jpg     1081604.jpg

1081612.jpg

I made these Nightmare Before Christmas ATCs around the Halloween time for a swap. Very inspiring since this is one of my favourite movies ever. This set includes my first ever drawn image in ATCs! The line in the 2nd card says 'a journey of a thousand miles.'