Joulut ja muut ovat nyt takana - samoin loma, joten nettibreikkikin alkaa olla pikkuhiljaa ohi. Ensimmäinen shokki oli vuodatuksen uusi ulkoasu. Käyttäjäkuvakin on jossain kadoksissa, mutta mitäs pienestä. EHkä se löytyy jostain.

Loman aikana postista saapui

* ihana Joulumuorin ylätys Ixulta

* SP13 ensimmäinen paketti

* neulontapaketti swappi SwapBotin kautta

Kaksi viimeistä tosin majailivat joulunpyhien yli jossain postin hallussa. Lopulta viikon odottelun jälkeen löytyivät jostain. hmp.

Vuoden ensimmäinen neulontaprojektikin ehti jo valmistumaan ja toinen iso työ hyppäsi miltei huomaamatta puikoille.

Kuvia tulee myöhemmin ...

HAUSKAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

*****

Holidays are over for now and the daily routines should be there waiting for me tomorrow. I was on kind of a net break during the holidays but I think it's time to get back now. I received some lovely mail in the mean while

* Xmas swap from Ixu

* my very first package from my lovely SP13

* knitting package via Swap-Bot

The last two were late due to some hassle on the p.o. so I received them very much late. But the main thing is, that they're both here!

I also started and finished my first knitting project of 2009 and CPH just jumped to the needles right after ...

edit:

 

 

Here's my Secter Partner package. I feel so spoilled! So many cute things ans I absolutely adore Milka chocolate, I think I never mentioned it until now :)

HAPPY NEW YEAR EVERYONE!