Viime viikolla sain aivan mahtavaa postia. SAY:n syyskuun toisen lähetyksen ja SP12 viimeisen lähetyksen. Lisäksi tiedän nytt, kuka minulle noita ihania lankaylläreitä Amsterdamista pitkin syksyä lähetteli ... :) Netti on toiminut täällä päässä jo pidemmän aikaa miten sattuu ja muitakin mutkin on ollut matkassa, joten päivitykset tulevat vasta nyt. Kuvat ja muut höpinät laitan tänne myöhemmin!

*****

2003635.jpg

(picture uploaded 22.10.)

I've received some great mail last week but due to mostly non-working on-line connection and other circusmstances, I haven't been able to update about either of them yet. I'll upload pics and tell more about them later here! But I got to know something, YvonneP is the lovely lady who's been pampering me with those lovely yarn-related packages over the fall ... :)